-- A diploma -- | |
1) | Loyal Jewel v.d. Hooydam Hoeve (Labrador teef) geb. 27-08-2004, eig./vj. Cora v.d. Weele 571 punten. |
2) | Golden Charcoal's Kimberley Liza (Golden teef) geb. 18-10-2003, eig./vj. Jeroen v. Vliet 510 punten. |
3) | Millers Square Hurricane Jack (Labrador reu) geb. 20-11-2003, eig./vj. Joost de Fouw 505 punten. |
4) | Zehra v.h. Muntenbos (Labrador teef) geb. 16-02-2003, eig./vj. Joke van Ark 442 punten. |
5) | Fargo v.h. Reigerskantje (D.St.L. reu) geb. 27-09-2003, eig./vj. Jan Moerkens 418 punten. |
6) | Lady v.d. Heidehoogte (Dr. Patrijs teef) geb. 01-09-2004, eig./vj. René Woestenenk 355 punten. |
-- B diploma -- | |
1) | Falko III vom Buterland (D.St.Dr. reu) geb. 21-11-2004, eig./vj. Th. Visser 525 punten. |
2) | Arco v.d. Oude IJssel (D.St.L. reu) geb. 02-07-2005, vj. A. Wisselink 495 punten. |
3) | Dudeck Ceskylee of Eastwood (Cesky F. reu) geb. 02-07-2006, eig./vj. Theo Cornelissen 475 punten. |
4) | Bella v.d. Molenwaai (Heidew. teef) geb. 31-05-2005, eig./vj. Jos Seijsener 475 punten. |
5) | Splinter (?) geb. ?, vj. ? 475 punten. |
6) | Friet v.d. Zarina Zarola (Golden reu) geb. 23-04-2006, eig./vj. Ellen Dekker 465 punten. |
7) | Youri v.d. Overbiel (D.St.K. reu) geb. 16-02-2004, eig./vj. H. Petermann 465 punten. |
8) | Swallowsflight Coal Turn Toscully (Flatcoat teef) geb. 11-07-2004, eig./vj. M. Wekking 440 punten. |
9) | Dolle v.d. Steenmorshoeve (Labrador teef) geb. 11-02-2006, eig./vj. Alfons Mulder 420 punten. |
10) | Gamequest After All Amice Jason (Golden reu) geb. 29-02-2004, eig./vj. Marja Vos 420 punten. |
11) | Beau Bente v.d. Josephina's Hoeve (D.St.Dr. teef) geb. 18-01-2005, eig./vj. ? 405 punten. |
12) | Rosta Twenty Bram de l'Eyrieux (Labrador teef) geb. 17-10-2005, eig./vj. Rieky Zwerus 400 punten. |
* NB. Alle diploma's zijn vermeld. | |
50 deelnemers, waarvan: geen diploma: 29 B diploma: 12 A diploma: 6 diskwalificatie: 3. |
|
Fouten voorbehouden. Wij doen ons uiterste best om ze te voorkomen. Toch kan het gebeuren. Laat ons dat dan weten. Wij zullen er graag wat aan doen. |
|